Merhaba kızlar 11 günlük bebeğimin bugün göbeğinde hafif kanama gördüm bide dışına çıkmış duruyor düştüğü günden beri 8.gün düşürmüştü göbeğini sizce normal mi bu kanama doktora götürücem ama bugün hafta sonu oldugu için hafta içi polikliniği götürmek istiyorum fikri olan varsa yinede yardım ederse sevinirim