Kızlar ben günlük hayatımda hep pantolon tunik giyerim. Ve takıntılıyım mesela her gittiğim yere aynı kombinle gidebilirim. Farklı parçalar giyinemem kombinleyemem ya da kendime yakıştırmam. Dün kadınlar matinası vardı oraya gidecektim adam akıllı 1 elbise ayakkabı bulamadım. Kendime gerçekten çok kızdım. Nasıl alışabilirim farklı kombinler yapmaya giymeye. Giyince çok utanıyorum. Kapalıyım ve 28 yaşındayım bana fikir amaçlı kombinler parçalar önerirmisiniz fotoğraf bile olabilir