egekulk doktorum verdi hepsini düzenli kullandım kontrole de gittim hiç bir sıkıntım yoktu yeni oldu ben dikişlerim daha iyileşmedi zannederken yeni fark ettim birde sert yere oturabiliyorum ben yumuşak yerlere oturmak canımı çok yakıyor çok dikkat ettim enfeksiyon olmayayım diye korktum ve başıma geldi maalesef 😔