7 aylık oğlum var 6 aya kadar emdirebildim artık sütüm gelmiyor un kavurup veriyordum mamada yemedi 250 ml biberonla bitiriyordu her öğünde 1 tas çorba içerdi ama şimdi 100 ml anca içiyor un maması dışında hiçbirşey yemiyor niye böyle huyu değişti düzelir mi ki kilo alımı da durdu