Merhabalar, bebeğim 2.haftası itibari ile çok gazlıydı, 20 günlükken doktoru kaka testi yaptırdı ve laktoz intoleransı teşhisi koydu. Diyete başlamak zorunda kaldım süt ve süt ürünlerini tüketmemeye başladım, sonrasında zamanla azaldı gaz sancıları ama diyetten dolayı mı büyüdüğü için mi orası meçhul. Diyete başladığım zamanda bile sancısının tuttuğu çok zamanlar vardı. Şimdi 4 aylık oldu sancıları bitti, ben hala diyetteyim ama gittiğimiz farklı bir doktor ilk zamanlarda yapılan kaka testinin doğru sonuç vermeyeceğini, genelde ilk dönemlerde bebeklerde test sonucunda laktoz intoleransı varmış gibi bir sonuç çıkabileceğini ve bebeğimin teşhisinin doğru olmayabileceğini söyledi. Ben de diyetimi yavaş yavaş açıp denemeler yapmaya başladım, ilk aşamada peynir ve yoğurt yemeye başladım bebeğimde herhangi bir değişiklik olmadı. Benim merak ettiğim sizlerde teşhis hangi belirtiler ile kondu? Bizde sadece gaz sancısı vardı başka herhangi bir belirti yoktu.