naznasel Kızlar bebeğimin sesi kısılmış bugün mama yapana kadar bekleyemedi çok ağladı ondan mı acaba bide biraz burnu falan akıyordu 3 gün önce falan😢
Sungurunannesi naznasel 9 aylığız bizimde sesimiz çok ağladığı için kısılıyor. Ihlamur zencefil limon karıştırıp içiriyorum belki denemek istersiniz
naznasel Yarim_Kilo_Kiyma yok hayır öksürük falan yok burnu tıkalı gibiydi 2-3 gün önce şimdi ara ara oluyor bugün çok ağladı ondan sonra bir sürü burnu akmıştı