eylulmeva1112 Merhaba benim kızımda 3 ay olmak üzere. Bu zamana kadar sıkıntı yaşamadıysanız her şey yolunda demektir❤️
Ben özellikle kola yı hamileyken aşermeme rağmen gazlı içecekleri, baklagil fasülye nohut gazı çıkarılmış dahi olsa bebeğimde sancı yapabilir diye asla tüketmedim. Lahana, karnabahar tüketmedim.
Kafeinsiz türk kahvesi eğer sütlü içeceksem laktoksuz süt ile kahve tüketiyorum.
Ayriyeten günde 2 bardak rezene içiyorum ve içine muhakkak kimyon atıyorum.
Tüm yemeklerimde kimyon kesinlikle kullanıyorum. Bebeğimde çok şükür hiç gaz problemi vs yaşamadık. 🙏🏼
Pregnacare hap kullanıyorum hem balık yağı hemde vitamin takviye hapı var sütümün kalitesini ciddi arttırdığını düşünüyorum. 🙏🏼❤️
Günlük olarak muhakakk dut kaynayıp içiyorum 1 bardak bile iyi geliyor en son dutlarını da yiyorum 🙈 hurma yiyorum sık sık❤️
Kimsenin dediğine kulak asmayın. Gerçekten ağzı olan konuşuyor sizin bebeğinizi sizden iyi kimse tanıyamaz ve düşünemez annesisiniz sonuçta. Onun kötülüğünü düşünecek şeyler yapmazsınız. Ben direkt böyle söylüyorum canımı sıkanlara❤️