Minik2110 Brokoli ve karnabahardan birşeyler yapmak istiyorum doğum yaptığımdan beri gaz yapar diye yemiyorum.Siz tüketiyor musunuz? Gaz problemini yediklerime dikkat ederek çözdüm.Acaba brokoli fln sorun yapar mı? 🥲
Simayduru61 Minik2110 brokoli yi bilmiyorum ama karnıbahar normalde de gazı çok olan bi sebze ben onu yediğimde ölüyorum gaz sancısından ben ce biraz daha bekleyin yemek için riske girmeyin
Aselincimom Minik2110 emzirirken karnıbahar yedim o gün beyaz ışığı gördüm kızım sancıdan duramamıştı 4 5 saat arabada gezdik öyle uyudu
dzba Minik2110 biz 3 ay 10 günlüğüz bende bayılırım brokoli ve karnabahara ama yememeye çalışıyorum, bi ara çok canım çekti brokoli yedim kızım hiç durmadı o gece gaz şurubuda veriyorum ama yetmiyor demekki
Minik2110 Deletedmom_112 eskisi kadar gazlı değil çok şükür kendi arada çıkarıyor ama insan o süreçten geçince yinede gözü korkuyor
Minik2110 dzba ben karnabahar la deneyeceğim azıcık sanırım ya 4 aylık olacağız ve karnabahar da yemiş olsun😬😬
Mmad Minik2110 doğduğundam beri her şeyi yiyorum emzirdiğimiz süre boyunca bu sağlıklı besinlerden mahrum kalmaya gerek yok diye düşünüyorum bi gaz sorunu da yaşamadım ama baklagillerin suyunu iki gün değiştirip öyle pişirriseniz tüö gazı gider bi de kimyon atarsınız mis
Minik2110 Mmad suyunu ikis kere nasıl değiştiriyorsunuz pişme aşamasında mi yeniliyorsunuz bende karnabahar ve brokoliyiniyle pisireyim.
Mmad Minik2110 bsklagilin suyunu iki kere değiştiriyorum iki gün boyunca aklınıza geldikçe suyunu yrnileyin kısacası ısşatıyoruz ta bi gece mnceden 2 gece önceden ıslatn sıyunu bi kaç kere değiştirin