Kızlar öncelikle kadınlar gününüz kutlu olsun dün olabilir bize her gün bayram 😂
Bebeğim 7 aylık şimdi oturduğu yerden sarılır pozisyonda ellerini uzatıp bana tutunup kalkıyor ve sarılıyor bırakmıyor hiç problem değil hep sarılsın uyurken hep yanında istemeye başladı şuan bile bi parmağım yok diyebilirim o kadar sıkı tutup uyuyor. Ayrılık kaygısı başladı sanırım zaten biz ikimiz tekiz evde genelde eşim yoğun çalışıyor yani kötü etkileri varmı acaba ileride sorun yaşarmıyız yoksa sıkıntı yok böyle devam mı?