Kızlar merhaba
Kızımın kalbi delik doğdu 1 yaşına doğru kapanır dedi doktor ama kapanmadı 2 yaşına geldi hiriltilar var ve ne zaman çocuk doktoruna gitsek hep diyorlar üfürum var diye 2 ayrı doktora gittik hep farklı şey söylediler adam akıllı bir doktora götürmek istiyorum önerebileceğiniz bir kardiyoloji doktoru var mıdır?