prensesinannesi11 Bebeğim 6 aylık oldu aptamil 2 ye geçtik bugün ilk defa verdim mamasını yedi ardından ağız dolusu kustu sebebi ne olabilir ne zaman tekrar beslemeli miyim ?
prensesinannesi11 prensesinannesi11 bebeğim hiç kusmadı daha önce ilk defa oldu aptamil 2 verdikten sonra