Kizlar 2 hafta once uyuz oldugumuzu ogrendik 7,5 aylik kizim ve ben xabion losyon kullandik 3 gun 4. Gun yikandik 10 gun ara tekrar 3 gun surduk ve yikandik kizimin lezyonlari azalmisti bugun boyle isilik atar gibi tekrar cikmis bendede sanki bir iki kabarti olmus normalde yoktu gecmedimi yoksa olabilcek seyler mi bana bi bilgi verirmisiniz