Kızlar bişey sorucam bebeğim 7 buçuk oldu dogdugundan beri meme mama şeklinde ilerliyoruz ve ek gıdaya başladığımızdan beri mamayı azaltmadik hiç yani ne zaman kesinlikle ek gıdadan doyması lazım mesela kahvaltı veriyorum yumurta peynir irmikli muhallebi öğlen çorba yoğurt falan sonra gene mama meme şeklinde gidiyoruz ama hiç azalma olmadı tam olarak hangi ayda artık yemekleri yiyebiliyor mamayı ne zaman azaltabilirim