Doga80 Bebeğim 6 aylık eli sürekli ağzında , her şeyi ağzına götürüyor ama öyle akıttığı bir salya yok, henüz çıkan bir dış de yok, acaba salyasız da diş çıkaran oldu mu
lceLady Doga80 Aynı durum bızımde var. Bende bekliyorum 9 aylık halen diş yok Diğer çocuğumda 6 aylık baslamıstı çıkmaya ama salya vardı. Bunda yok 🤷♀️
Nurdemirrr Doga80 bende bu soruyu sormak istiyordum benimde ikizlerim 6 aylık birinde aşırı salya var herşeyi ağzına alıyor hırslanıyor diğeride aynı herşeyi alıp ısırıyor kızıyor dişini kaşıyor ama hiç salya yok
Doga80 lceLady diş cikaranlarin çok salya akıttığını söylediler de o zaman daha var bizimde çıkmasına 🥲