Kizlar 22 şubatta dogum yaptım bebeğim yoğun bakıma alındı süt sagiyodum saat başı doluyodu çok sertti birini bile bitiremiyorum. Annem doğum ic8n gelmişti dün gitti iki üç gündür gidecek diye biraz üzüldüm ağladım sanki değil Bayaa sütüm azaldı gibime geliyor göğüslerim çok yumuşak doyuyo mu bilmiyorum şimdi soracağım şu ki sütümü nasıl artırabilirim yada üzüntüden azalan süt çoğalır mi