Kızlar bebeğim 2 ay 8 günlük ve hiç emmedi çok zor bu doğum atlattım kimsem yoktu sezer yan doğrusu mama ile besliyordum sahip veriyordum ama sütüm iyice azaldı artar mı acaba bilmiyorum ama çok yoruldum gerçekten mama ile buyuyor kocam bu süt veremedin dedi azarliyor beni anneciğimiz aorguluyor çok sinir oldum