Miraa-1 Arkadaşlar bebeğime hem mama hem anne sütü veriyorum ondan mi bilmiyorum ama acayip bir şekilde saçlarım dökülüyor artık evin her yeri saç oldu duşta avuç avuç dökülüyor benimle aynı durumda olan var mi ne gibi çözümler buldunuz
elisa2705 Miraa-1 benimde aynı şekilde 2 3 aydır dökülüyor kel kalıcam artık bitane şampuan aldım bitkisel suan iyi gibi memnun kalırsam ismini sölerim isterseniz
Snp57asel Miraa-1 ay benim kızım 7 aylik oldu emziriyorum hala dökülüyor yaa dove şampuanı kullanıyorum 2 3 haftadan beri ama bi azalma goremedim instagramda fenomenlerin önerdiği bi şampuan var ama çoğu kişide memnun embeauty ve reshell diye ama işe yarar mı yaramaz mi bilemedim
themuhtesem Miraa-1 tamamen hormonlardan kaynaklı. Çözümü yok maalesef, zamanla dökülme azalıyor en geç 1 yıla bitiyor. Ben saçlarımı kestirdim ama hala dökülüyor, neredeyse 7 ay olacak doğum yapalı. 3.ayda başladı yeni yeni azaldı dökülme hızı.