ZeynepEslem Ben de göğüs ucu aparatlarını kızım 3 aylık olana kadar kullandım ilk 2 ay yaralarım hiç geçmedi lansinoh kullanıyordum hafifletti ama tamamen geçmesi 2 ayı buldu. Göğüs uçlarını da her emzirmeden sonra kaynar suda bekletiyordum. Bende Philips Avent kullandım.
cokcocuklu Elamm slikon uçlarla mi emziriyosun yoksa kendi göğüsünü verebildin mi ? Bende tam 1ay göğüs yarası cektim 😏
AhsenMasalYnk cokcocuklu çok uğraştik ama hergün emsin diye emmemediği için süt hep akıyordu sağarak ve uç ile veriyordum hergün deneye deneye en sonunda hem uç hem bebeğe deneterek başardı Şükür Şimdi 6aylık olduk 😇
[silindi] B007 ben emzirme sonrası göğsümü biraz sıkıp cıkan sütü göğüs ucuma sürüyorum kuruyunca da üstüne lansinoh sürüp aventin göğüs ucu koruyucu kalkanını takıyorum. emzirdigimde yine yara oluyor ama bu sekilde daha cabuk iyilesiyor
B007 [silindi] teşekkür ederim tavsiyen için canım bugün alıcak eşim alamadık daha bu şekilde yapıyım bende, lansinoh kullanıyorum ama tam iyileşme sağlamıyo yine :( inşallah şu göğüs uçları biraz bana yardımcı olur ölcem acısından içim çekiliyo resmen