Bebeminnie _gklp35 bende 7-8 aydır kullanıyorm ama aloe veralı olanını diğerni pek beğenmemştm. Çok memnunum sabah resmen 1 kilo çiş oluyor ama hiç sızdırmıyor 😂
Mom084 Cnprtk aynen bizimde öyle hele fişi bildiğin eline geliyor çiş iğrenç bı bez +bide bizi pişik yaptı
_gklp35 Bebeminnie aynen bende aynısını kullanıyorum 🤗 aynen aynen gece 11 de takıyorum sabaha 10 11 gibi degiştiriyorum hiç te pişik olmadı 4 aydır çok şükür 😊
Cihangr Cnprtk ben bir numarayı sadece iki paket kullanabildim öyle ahım şahım bir kilomuzda yoktu zayıftı bebeğim bir baga küçük