Oğlum 19 aylık 5 ay iki günlükken ek gıda başlamıştım o zamandan beri heo zorluk yaşadım yemedi yediremedim istemedi şimdi bulgur pirinç pilavı yiyor bende bezelye varsa onu blenderder geçirip karıştırıp yediriyorum yada nohut fasülye falan varsa sizce yararlı olur mu biliyorum tabağında görüp tanıması lazım ama atıyor yemiyor tabağı ters çeviriyor çok agladigik üzüldüğüm oldu yemeyince yemiyor yaşayan anlar meme emiyor son iki haftadır meme öncesi yemek yedirmeye çalışıyorum bı tık daha iyi