İyi akşamalar arkadaşlar bebeğim 5aylık İlk doğduğunda kabızlık sıkıntımız vardı sma mama kullanıyorduk Sonra ishal oldu mamayı değiştik sonra hip geçtik oda hiç tok tutmuyordu şuan Aptamil de kaldık. Bebeğim hep günlük 2sefer kaka yapardı 3gundur günlük 4. 5sefer kaka yapıyor ek gıda tadıma başladık muz verdim. 3gun bugün patates. Ama kabız olmadı korktum ama aksine çok yapıyr normalmi acaba Çevremdekiler kaka yapması iyi değil kilo almaz diyorlar zaten bebeğim de zayıf kilo almıyor bir türlü