Kızlar 6 ay 10 günlügüz ve 5 gündür aşırı huysuz iştahı falan maşallah iyi ama katı gıdaya geçmeme rağmen ishal 5 gündür bugün elimle bir bakım dedim alt dişlerinde hicbirsey yok şişlik falan sonra bı anda üste değdi bir şişlik fark ettim üst köpek disinde normal mi anlamadım ilk alt çıkması gerekmez mi diş mı veya o şişlik