Benimkide öyleydi ben uzanarak emzirmeyi denedim Allah’a şükür çok güzel emiyorjz şimdi.Bence uZzanarak emzirmeyi deneyin.İlk etapta istemeyebilir ama denemekten sıkılmayın.Arada yine kucağımdada veriyorum çok uykulu halindeyken.Ama genelde yatarak içiyoruz artık