mom_of_two Bebekleriniz icin hangi vitamin Dyi kullanıyorsunuz ? Hastaneden hap şeklinde verdiler onu kırıp veriyorum ama yarısı dışarı gidiyo ? Önerebileceğiniz damla şeklinde vitamin D varmı ?
etuerk mom_of_two neden kırıp veriyorsun bir şırınga al az sütle erit ver benim oğlan 6 aylık hala öyle veriyorum ( artık suyla eritiyorum ) damla yok çünkü