ef216 Kızlaarr bebeğim 5 aydır sadece anne sütü alıyor ama sanki sütüm azalıyor gibi ne yapsamda arttıramadım sağımda yapıyorum düzenli ama pek artmadı. Sizde bu aydan sonra geceleri arı mama versem bi zararı olur mu?
aes ef216 bende surda bekliyim arı için ama hipp in yulaflı kaşık maması var 4. Aydan itibaren veriliyor ben ondan veriyorum deneyebilirsiniz
uzumyerkenboguluyodum ef216 Ben 6. aydan itibaren kullanmaya başladım ne olur ne olmaz diye sadece geceleri veriyorum uyumadan önce tok tutuyor
minisannesii ef216 bebeğim su an 4 ay 3 günlük. Üç bucuk aylıkken falan arı mama denemiştik. Deneme sebebimizde aşırı bir mama reddi yaşıyorduk ve o gün artık açlıktan kafayı yemişti. Kaşıkla arı mamayı yemişti ama ben sadece bir kez verdim. Herhangi bir şey yapmadı.
BirSevda-iki-Emanet_Sahibi ef216 bı ara bende vermiştim gece olan kutusundan alıyordum bide ballı olandan . Ama çok uzun süre kullanmadim çokta faydası yok tabi
nursemaarslann aes bende hipp aldım bekliyorum ayının dolmasını vermek için ilk nasıl verdiniz yani ölçü olarak ne kadar
aes nursemaarslann 1 yemek kaşığı hipp yulaflı 60 ml normal kendi ictigi mamadan mama yapiyorum 30 ml de su ekliyorum Hipp yulaflıyi tabağa koyunca üzerine karıştırarak yavaş yavaş ekliyorum muhallebi kıvamına geliyot zaten anlarsınız çok katı yapmayin. pismiyor zaten kolay oluyor
aes nursemaarslann ben eklemiyorum ama muzu hemen kullanmamanızı tavsiye ederim benim bebeğim biraz karıştırdım diye sanırım kabız oldu