ilosunannesi_ güncelleme yapayım. İlk olarak geceleri açtım kollarını sonra aldığım uyku tulumuyla uyutmaya başladım. İlk zamanlar biraz direndi ağladı, zor daldı uykuya ama kollarını savurmamayı öğrendi biraz, şuan 4-5 gündür hiç kundak kullanmıyoruz resmen rahatladım. Sıra sallamayı bırakmakta inşallah 🙏🏼