iyiki Anneler özellikle çocuğu sürekli maalesef ki hastalanan anneler bağışıklık için hastalıkları önlemek veya hafif atlatmak için neler yapıyorsunuz lütfen herkes paylaşsın fikir olsun.
yenianne01 iyiki 6 aylıktan sonra Sarımsaklı yoğurt vermeye başladım …Ve her sabah kahvaltısında domates rendelerim sarımsak doğrarım …Sarımsak en büyük bağışıklık artırıcı bir ürün Ve kefir Sade kefir yarım çay bardağı kesin içiriyorum