Merhaba 😇
Benim kızım da 22 aylık ve tam 1 hafta bıraktık.
Aşırı bağımlı bir bebek değildi fakat uyku geçişlerinde ve ağladığı dönemlerde arıyordu. Birgün evde ısırdığını ve koparmaya çalıştığını fark ettim. Sadece bir kere uyardım eğer devam edersen meme kopucak ve başka yok diye. Baktım devam etti kopardı ufacık bende kenarından iyice zarar verdim ve o görmeden kopardım 🙈😀
Daha sonra ilk gündüz uykusunda istedi ve sen kopardın başka meme de yok evde o yüzden memesiz uyumak zorundasın ayrıca sen abla oldun artık memeyi bebekler kullanır gibi konuşmalar yaptım sürekli.
Gece uykusunda ilk gece biraz zorlandık ama her ağladığında kendi yaptığını hatırlatıp aynı konuşmaları tekrar ettim.
Yalan yok ilk gece uykuya geçmesi, gece uyanıp araması ağlaması zorladı beni de. Ama kendi kendime 3 gün dayan diye kural koydum 🙈 ve başarılı da oldum.
- Ve 3. Günler daha iyiydi. Uyku geçişleri ağla krizleri yok denecek kadar azdı
Ve 4. Gün hatırlamadı bile 🤗🤗🤗
Bugün tam bir hafta ve bazen aklına geldikçe sadece meme koptu diyor o kadar.
Sende sadece 3 gün dayan güzel anne ondan sonra aklına gelmeyecek bile 🙏