rodisko yabancılama dönemi bende yaşadım ve ne zman ailelerin yanına gitsek kapıda başlardı aglamaya çnkü evi olmadıgını biliyor siz eve dönene kadar aglıyor bi kaç kez kimse konuşmadı yüzüne dahi bakmadı kendi alışmasını sağladım biraz iyi olmuştu ama uyku saati geldiğinde krize girmişti orda uyumak istemedi ve arabaya bindiğimiz gibi arabada uyudu yaşına kadar sürdü bu durum ayrıca ben her gün dışarı çıkarttım evde durmadık yine alışması için de gittim ettim ama 4 aydır evde bebek içinde iyi olmaz bağışıklıgı düşük olur temiz hava aldırın kanguruya koyun gezdirin ben sağanak yağmur yağmadıgı sürece her gün çıkarttım şuan büyüdü öğlen çıkıyrz akşam giriyoruz eve