Bir haftadır, banyo,kurulama,pişik kremi, pudra… yok iyice arttı. Ağlamıyor kaşımıyor dokununca tepki vermiyor ama şişti iyice pişik yani bu sanırım değil mi? Kıpkırmızı çok çok arttı geçmiyor ne yapabilirim. Bebek huzurlu onda bir sıkıntı yok ama acıyor mudur acaba?????????