Merhaba iyi akşamlar bebeğim 9 aylık sanırım diş çıkaracak cıkmadı daha dişi cok az emiyor iştahta yok pek yiyor ama binbir oyun ile. Diş dönemlerinde emmeme ve istahsızlık mı oluyor. Üstüne bir de nezle oldu burnu tıkalı öksürük var. Doktor sıvı alsın atlatır dedi. Bugün birde misafirliğe geldik etrafa lambalara bakıp duruyor dogru düzgün emmiyor. Biberon normalde kullanmıyoruz ama alıştırma bardağının ucunu çiğneye çiğneye yırtmış bizde bi süre biberon verdik. Aslında emiyordu ama bugün cok zor emzirdim o da cok az emdi. Meme reddi mi yaşıyoruz önerisi olan var mı