Kizlar kızım anasinifina gidiyor hasta oldu 2 hafta yollamadim 10 tane iğne yazıldı onlar yapıldı kendini topladı yolladım ilk gittiği gün okula gitmek istemedi ağlayarak gitti sınıfta da ağladı gitme dedi burda kal 1 saat yanında kaldım zorla yanından ayrıldım eve geldim 5 gün boyunca böyle ağlıyor sınıfta yemekte yemiyormus sadece agliyormus ne yapacağımı bilmiyorum benden kopmak istemiyor sende sınıfta kal diyor ben gidince eve gelene kadar yemek yemiyor sadece ağlıyor susmuyormus çok üzülüyorum bu kız niye böyle yapıyor önceden gitmek istemiyordu ama aglamiyordu sınıfta etkinliklere katılıyordu ama şimdi 4 5 saat boyunca sadece agliyormus ben gidip okuldan aldığımda seviniyor okula gitmek istemiyorum diyor ne yapabilirim sizce