nursemaarslann Yaklaşık 4 ay önce 24 kasımda normal doğum yaptım en son ocak başı adet oldum hala olmadım ve bir kere korunmasız ilişki oldu yanlışlıkla hamile olmaktan korkuyorum bebeğim daha 4 aylık
katilcivciv nursemaarslann emzirmeyi kestikten 1 ay sonra adet olursun demisti doktorum.. aynen o sekilde oldu ama her beden farkli tabi. Hamilelik öncesi düzenlimiydi peki adetin?
Zeyyyynep nursemaarslann benim bebeğim 10 aylık olucak hâla düzensiz bazı aylar olmuyorım bile aktif emdiği için sanırım süt koruyor ondan hâla düzenlenmediğimi düşünüyorum doğumdan sanırım 3 ay sonra falan olmuştum ilk adetimi
ilayprensesim nursemaarslann bebeğim tam 6 aylık olduğu gün oldum. Şuan 7 ay 26 günlük hala emziriyorum. Emzirmeyle adet görmenin bir bağlantısı yok bence.
nursemaarslann katilcivciv peki atıyorum 1 yaşına kadar emzirdim adet olmiycakmiyim o zamana kadar bilmediğim için soruyorum
katilcivciv nursemaarslann evet öyle olan da var olmayanda. Tamamen bedenle alakali.. ama normal sartlara göre dirdahaki adet döngüsünde olmasi gerekiyor demist. Benim adetlerim her zaman düzenliydi, yine ayni sekilde decam etti sütüm nesildikten sonra
nursemaarslann katilcivciv siz ne zaman bıraktınız emzirmeyi yani kaç ay sonra adet oldunuz doğumdan sonra
-Kuzika- nursemaarslann dogumdan sonra adet duzensizlikleri normal aslinda ama sizde hamilelik şüphesi var elbette keşke ertesi gün hapi alsaydiniz yada prezervatif falan kullansaydiniz umarim degilsinizdir bebegjnizde cok kucukmus
nursemaarslann -Kuzika- umarım değilimdir çünkü tek bebise bakmak bile zor Allah isteyenlere versin 6 ay sonra spiral takalım dedi doktorum da bekliyorum
bebeimhosgeldin Bebeğim 4 ayını doldurdu ben regl oldum 7.buçuk aylık suan reglim ve 20 gün gecikmeli oldum 🙈 emziriyorum düzensizlikler normal