Aybars_seyma Merhaba arkadaşlar. Dolap uygulamasından anlayan var mı? Gelinliğimi satışa koymuştum biri satın almak istiyor ama ödeme nasıl oluyor hiç bilmiyorum burda çok duydum dolaptan dolandırılan kişileri bilgisi olan varsa beni aydınlatsa çok iyi olur 😁
Hayalperest_07 Aybars_seyma dolap uygulamasnda dolandırılma olmaz ürünü alan kişiden direk para alıyor dolap uygulaması sistemde bekletiyor ürün satın alan kişinin eline ulaşınca alan kişide iade etme falan uğraştırmazsa uygulama dolap hesabınıza yüklüyor sizde ordan kendi hesabınıza atıyorsunuz ürününüzde sıkıntı yoksa tabi iadeyi de kabul etmeyin kargo parası hep sizden alınır bunun bilgisini de vereyim belki gerekli oldu 🙂
ozgec Ordan satın alıyor alan kişi ödemeyı kartla yapıyor urun kısıye teslım edıldıgınde para sana gelıyor canım banka dolap hesabına ordan bankaya aktarıyosun
Aybars_seyma Hayalperest_07 çok teşekkür ederim, çok gerekli bilgiler oldu. Vazgeçtim valla satmaktan almak isteyen letgodan alsın 😀
Hayalperest_07 Aybars_seyma ürününüze güveniyorsanız merak etmeyin karşı taraf iptal etse dahi uuguluma kabul etmiyor 😊