BENOYLEUYGUNGORDUMM babylove_ bence siz bi Dr gidin ya benim bebeğim bir hafta kanlı kaka yaptı. Dr lar stresten olduğunu söyledi ama öyle az bez değil yani hani iğrenmezseniz resim bile atabilirim. Komple kandı
Sevval2301 babylove_ süt alejisi olabilir emiyorsa doktora götürmekte yarar var benim kızım 6 aylıkken patatese karşı kanlı kaka yapmıştı hemen götürdüm kestik patatesi sizinki daha kucukmus
nursemaarslann Tuvaletinde kan görüldüğü zaman doktora gidilmeli diye biliyorum bebiş küçük ben olsam ne olur ne olmaz bir götürürdum birşey olmasa bile içim rahat ederdi
babylove_ nursemaarslann çok küçük kan olduğu için bilemedim göze batan birşey yok eğer ilerlerse götürüyüm
nursemaarslann babylove_ siz bilirsiniz ama bana kalırsa küçük de olsa götürün sebebini bilmiyorsunuz çünkü daha da kötü olabilir Allah korusun
ozipek babylove_ ilerlerse diye beklemeyin kakada kan %99 besin alerjisi direkt doktora gitmelisiniz. Zaten foşur foşur değil nokta nokta olur