Arkadaşlar 12 günlük bebeğim var çok şükür hastanede yatmadan sarılık değerimiz 7 ye düştü tabi bu arada mama +emzirme beraber devam ediyor doktor yavaş yavaş mamayı azaltmamı söyledi bende sütüm yetmiycekmiş gibime geliyor ya aç kalırda tekrarlarsa diye korkuyorum bu durumu yaşayan yada öneride bulunmak isteyen varsa yardımınıza ihtiyacım var