Memede aglamiyor uyuyor yatiriyorum uyanıyor 5 10 dk uyuyor memeye geliyor uyuyor 😣 kontrolde ebe mama verme dedi dr gelişimi güzel dedi . Fakat mama verince de içiyor ve kusmuyor ebemize de söyledim yinede mama verme dedi . Aç olmasa mamayi içmez diyorum anlamiyorum 😭 kilo alımı güzel bez idrar takibi yapıyorum oda normal 6-8 arası idrar ama neden uyumuyor neden mamayi içiyor 😭 sıkıldım gerçekten. Tecrübelerinizi bekliyorum