İyi akşamlar arkadaşlar bebeğim 5aylık ilk bir ay kabızlık sorunu yaşadık sma kullanyorduk mama sonra hipe geçtik şimdi aptamilde kaldık günlük 2kere kaka yapardı ufaktan başladık muz verdim 3gun sonra bugün patates verdim kabız olur diye korktum hatta ama kakası su gibi değil herkes diyor çok kaka yapan çocuk kilo almaz zaten oğlum da zayıf