Mnktrtaaa
11 günlük Anneyim 🙏🏻 aynı sizin gibiyim.. Özellikle akşamüzeri olunca biraz garip oluyorum, sürekli Annemi özlüyorum ve hep yanımda olsun istiyorum, ve sebepsiz ağlıyorum, Eşim sağolsun 40 gün yanımda destek, teselli ediyor.
Ter içinde uyanıyorum, bunun bir süreç ve geçeceğini biliyorum kendimi de hazırlamıştım ancak yaşamak başka imiş.
İnşallah zamanla geçecek 🌸 yalnız değilsiniz 🩷