Ya yemin ederim artık her hareketini acaba bir şey mi var ? diye düşünmekten çıldırıcam . Bebeğim 15 aylık olacak uzun süredir aynı Dr dan takipliyiz . Bi ara özellikle emzik emdiği dönemde, uyurken ve ağlayınca birşeyleri eline yüzüne temas ettiriyordu. Şükür emziği kesince bunu gün içinde yapmayı bıraktı arada uykuya geçerken yapıyo. Dr una geçen muayene de bunu söyledim Allah korusun otizim olabilir mi hocam dedim o da bana bu çocukta otizim olmaz dedi . Benim bebeğim doğdu doğalı huzursuz ağlak bi bebek . Ve aşırı inatçı başkası çağırınca bakıyo ben çağırınca bakmıyo , oyun oynarken göz teması full + full ama normal zamanda işine gelmez bakmaz . Çok oyuncu , ceee oyununa bayılır, bay bay öpücük atmayı falan bilir Görenler maşAllah çok uyanık herşeyi anlıyo diyolar kii komutları vs anlıyo yapıyo ama gel gör ki benim dediklerimi tekrar etmez , ben 1426383528 defa söylersem tekrarlamaz ama kardeşim 1 günde kendine teyze dedirtti oda oda zezeeesini arıyodu 😂 ben çağırırım inat eder yüzüme bakmaz kafa başka yöne dönük xama sırıtır . İlgilenmeyince etrafımda dolanıp yüzüme eğilip gözlerimin içine bakar göz teması kurar , Elinden bir şey alınca beni kocalar ver ver der 😂Kafa sallama da arada yapıyo özellikle birşey istemeyince yapıyo. Eskiden imkan yokmuş ama sanki daha kolaymış annelik . Şuan herşey çok zor , şuan ki anneler gözünü 4 değil 29365373929 açmak zorunda resmen . Rabbim bebeklerimizi korusun kimseyi evledıyla imtihan etmesin sağ salim büyümelerini nasip etsin inşaAllah 🤲🏻