Bizde dönüyor ama benim sipa da oturmak istemiyor... ben destekli oturmaya çalıştıkca oda oturmuyacam diye inatlasiyör benimle 😢😢 Dr a götürme kde geldi aklıma ama gelişimi iyi yani bi sıkıntı yok elinden tutunca kalkıyor yere basıyor.. yürüteci de sevmedi mesela oturuyor ole kullanmıyor sonra da ağlıyor beni alın diye 😢😯