eartgb Öncelikle çok geçmiş olsun.
Mamayla karnını doyurur emmek istemez, yada biberona alışması halinde meme reddi olabilir diyorlar.
Tavsiyem hem sarılık vs olmaması için emzirmeye devam etmeniz uyandırmak için gerekirse soyundurun biraz biraz. Bebek emip boşaltmadıkça mastit oluyor haklısınız. Ama boşaltmadan da çözüm olmuyor.
Tabiki destek de alabilirsimiz.
Bende ilk zamanlar sürekli memede acaba doymuyor mu diye düşündüm ama değil kolunuzu güvenlik hissi için temas için herşey için sizle temas halinde olması iyi.