Bebisim bugün 6 günlük. Kakasını yaparken çok zorlanıyor. Her emzirmeden sonra omzuma alıp gazını çıkarmaya çalışıyorum ama çıkmıyor dakikalarca geziyorum. Acaba o yüzden mi zorlanıyor? Masaj da yapıyorum ne yapacağımı bilemedim. Gerçi gazı çıkarıp çıkarmadıgini da anlamiyorum. Siz nasılsınız ne yaşıyorsunuz bu konuda