Bebeginibekkleyenn benimkide 11 aylık olacak valla bu ara beni krize sokuyor normalde öğlen 11 gibi uyuyp bir bir buçuk saat uyuyor sonra 4 4 buçuk gibi yine uyuyordu bu ara ikindi uykusunda diretiyor yani yarım saat bir saat beni başında bekletiyor uyumuyor kendi kendine dönüyor benim onla oyun oynamamı istiyor 😅