Arkadaşlar tanı olarak e nabızda akut bronşit yazıyor 4 yaşındaki çocugum hastalandı öksürüyor 3 4 gündür 1 ay önce antibiyotik içtiği için vermek istemiyorum ateşi yok ama sürekli öksürüyor kendiliğinden geçermi sıvı tüketerek ne yapmam gerek ilaç içiremiyorum