lAmMelodi Kızlar diyelim ki bebeğim 90 ml mama içiyor.O zaman aynı zamanda sütüdemi 90 ml içiyor?Süt verirken erken doyuyor gibime geliyor.Süt bebeği erkenmi doyurur?Bilgisi olan yaza bilirmi?
elfyns lAmMelodi bende hem mama hem süt veriyorum ama sütü emzirerek veriyorum sagdıgım da aynı şekil veriyorum mama ml sine göre 90 mama ise 90 süt şeklinde
eylulmeva1112 lAmMelodi benim kızım 90 mama yiyor sağdığım anne sütünü 150 içebiliyor üç saat götürüyor
lAmMelodi elfyns Benim sütüm sagarak gelmiyor o yüzden ne kadar içiyor goremiyorum.O zaman öyle yani aynı iciyorlar.
lAmMelodi eylulmeva1112 Kaç aylık?Doktor 2 aylikken 120 ml vere bilirsin dedi ama kızıma verince kustu.O yüzden 90 la devam ediyorum.