Nlyckmk Herkese merhaba yeni bir türk kahve makinesi almak istiyorum. Arzum okkayı düşündüm sizler memnun olduklarınızı veya kullanıp beğenmediklerinizi yazarsanız çok sevinirim..
farelikoyunkavalcisi Nlyckmk Karaca hatır hups 3 yıldır kullanıyorum çok memnunum bol köpüklü ve lezzetli oluyor 🌺
Metemommy askm merhaba benimde fakir kaave ama ben hiç memnun değilim. Tek kişilik kahve yaptığımda özellikle algılamıyor makine kırmızı ışık yanıyor . Sizde böyle bir durum oluyor mu
damlabahar SeverusSnape kesinlikle harika bir makine bizde 2 yıldır kullanıyoruz kahvemizi içen makinesini değiştiriyor birde kahve dünyasından kahve çektiriyoruz çok iyi yapıyor o kahveyi hemde çok güzel tadı ayrıc arzum berbat bir kahve makinesi köpürtmüyor bile annem almıştı çöpü boyladı
SeverusSnape damlabahar dediğiniz gibi içen herkes çok beğeniyor kahveyi. 7 senede tık demedi maşallah, sadece bir kez cezvesini yeniledim o kadar. Benim de tavsiyemdir, başka makina aramaya bile gerek yok.😊
gencmom_ Avesila Bunun moru var bende kafasına göre çalışıyor arada canı isteyince güzel yapıyor canı istemezse yakıyor 😂
tubiiik_ gencmom_ bunu kullanan tanıdıklarım özellıkle mor ve pembe rengı kullananlar aynı sizin dediginiz gibi kafasına göre calısıyor
gencmom_ Avesila olabilir mi bilmiyorum ben set olarak almıştım daha doğrusu annem almış Çaycımdan çok memnunum ama bunda yüzüm gülmedi 3 kere aldım. Şimdi düğmeli olandan alcam
tubiiik_ Nlyckmk arçelik tkm 3930 kullanıyorum 4 yıldır memnunum ama arzum okka da cok guzel kahve makınesı
gencmom_ Avesila bi arkadaş daha yazmış demek ki sizin şansınıza canım 🤣 çok yakıyor yeni gelinken misafir gelmişti yapim dedim yandı leş gibi şimdi de kahve makinesinın cezvesini yamuk koymam lazım ki tam pişsin o derecede idare ediyoruz 🤣
Avesila gencmom_ Ay ben çok severek almıştım böyle duyunca şoklara girdim 😂 Sana arzum okka önereyim. Memnun olmayana rastlamadı bu gözler