Kızlar daha önce hiç kolumdaki kılları almadım yani öyle simsiyah bi görüntü yok tabii beyaz tenliyim o yüzden gerek duymadım ama yaz geldikçe de alasım geliyor al gitsin diyorum kendime 😂🫣 neyle alsam siz nasıl yapıyorsunuz ya da ne önerirsiniz size sormak istedim 💕 her zaman çıkıyor mu ne sıklıkla oluyor sizin pişman olduğunuz tavsiye etmediğiniz şöyle yapsam daha iyi olurdu dediğiniz varsa onu da dinlerim 💕