Kızlar benim bebiş 1 yaşında tam . Ve gece cok sık emmek için uyanıyo . Okula giden cocuklarım olduğu için sabah uyanmakta zorluk cekiyorum veya hiç uyanamıyorum ve okula gec kalıyolar veya kahvaltı yapmadan gitmek zorunda kalıyolar gece emzirmesini bırakmak istiyorum iştahlı bir bebek gece yatmadan önce varsa corba veya kendim yaptığım cici bebe bisküvilerinden biberona suyla karıstırıp ılık şekilde veriyorum yinede cok uyanıyo gece emmek için kalktığında napabilirim ? Okul kapanıncada tamamen emzirmeyi bıraktırıcam . Önce gece emzirmesini bırakmak istiyorum ne olur bi fikir verin ??