Yorgunanne30 Kızlar linç gelecek biliyorum ne yemek yaptıysam yemiyor bende bizimkiler den vermeye başladım suyundan olsun pilav olsun hepsini yiyor ona bu sürü mama aldım bebe bisküvisinden tut yemiyor umarım bir zararı olmaz 😏
Kuzularinanasi Yorgunanne30 niye zarari olsun tabiki kendi yemeklerinizden vereceksiniz.dogrusu bu ki.onemli olan asiri salca tuzlu olmasin.saglikli yemekler yaptiktan verdikten sonra dogru olan bu ztn.ben de 2.kizima hep oyle yaptim.ilkinde ayri seyler yapiyordum.yemek seciyordu.kucugum ne olursa yiyor cok sukur en guzeli.
alpsmother_ Yorgunanne30 verdiklerin mama ve bebek bisküvisinden daha zararsız canım niye linçleneceksin ki kaç aylık bebeğin
Deletedmom_109 Yorgunanne30 kaç aylık bebeğiniz? Bebe bisküvisi dediğiniz cici bebeyse kendi yemeklerinizden vermeniz daha iyi 🤷🏻♀️ acılı tuzlu baharatlı değilse
Yorgunanne30 Deletedmom_109 ya bugün verdim çok istedi yedi türlü vardı Sadece suyundan çok az verdim sarma içi bide sürekli istedi ver diye yaptığım mamalara yemeklere böyle tepki vermedi 🤷
bisenakillisinzaten Yorgunanne30 8. Aydan itibaren kendi yaptıklarımızdan verdim çünkü ona ayrı yaptıklarımı yemedi.
Yorgunanne30 bisenakillisinzaten benimkide aynı şekilde o kadar şeyler aldım en fazla 2 kere sonra çöp yemiyor🤷
Ess92 Yorgunanne30 nerdeyse 8-9 aylıktan beri biz ne yiyorsak ondan yiyor tuzunu baharatını atmadan ayırıyordum. Sadece yemekleri akşama doğru yapmaya ısıtmadan vermeye dikkat ediyordum. Yemek ertesi güne kaldıysa kızıma ayrı yemek yapardım. 13 aydan beri de biz be yiyorsak masada ne varsa onlardan yedi.
_nidosunannesi_ Yorgunanne30 kız ben 5 aylıkken kendime yaptığım Tarhana çorbasından verdim bayıla bayıla içti maşallahı var hiç bir sorun çıkmadı.ben ek gıdaya erken başladım şuan her şeyi yiyor iki yaşında
eyymenn Yorgunanne30 benimkide 9 ay 9 günlük 😍 ama bizim yediklermizi yemiyor keşke benimkide yese verirdim 😅
[silindi] Yorgunanne30 10 aylik olmus zaten sıkıntı olmaz egerki yiyorsa ne guzel bizim doktorumuz 9 aylikken artik bebeginizi sofraniza dahil edebilirsin ayri yemek yapmana gerek yok demisti ama benimki yemegin hicbir seklini yemiyor orasi ayri tabi🤭😁
Nobodyyy111 Yorgunanne30 bende öyle yapıyorum bazen çünkü bizimkileri severek yiyor ona özel yaptıklarımı zor yiyior bazen yemiyor mecbur. Yemekleri az tuzlu ve az salçalı yapıyorum. Tereyağ kullanıyorum genelde ve baharat olarak sadece karabiber koyuyorum
alpsmother_ Yorgunanne30 küçük değilmiş annesi ne güzel valla yiyorsa sadece yemekleri çok tuzlu yapma hatta kaya tuzu kullan böylesi daha sağlıklı onun için